Firma Selectivv została Partnerem Strategicznym akcji #TerazCzasNaCzytanie, prowadzonej przez Fundację Powszechnego Czytania od momentu zamknięcia szkół. Potrwa ona co najmniej do zakończenia ogłoszonego stanu epidemii w Polsce

Badania udowodniły, że czytanie skutecznie niweluje stres: już 6 minut czytania obniża jego poziom aż o 60%. „Obecna sytuacja przyczyniła się do startu kampanii, mimo, że Fundacja nie ma środków na jej uruchomienie. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu zespołu Selectivv, który natychmiast zgodził się zrealizować kampanię przy użyciu ich unikalnych rozwiązań i zasięgów.”  – mówi Maria Deskur, prezes Fundacji Powszechnego Czytania.

Kampania #TerazCzasNaCzytanie zachęca rodziców korzystających ze smartfonów do czytania i rozmawiania z dziećmi. Skierowana jest przede wszystkim do tych, którzy do tej pory z różnych powodów tego nie robili. Po kliknięciu w grafikę promującą akcję rodzic zostanie przekierowany na stronę inicjatywy. Znajdzie tam informacje i porady na temat czytania oraz linki do list wartościowych książek, a także do bezpłatnych ebooków, ufundowanych przez firmę Legimi.

Rozumiemy naszą odpowiedzialność, dlatego angażujemy się w akcje społeczne, które wspierają bardziej świadomie podejście do korzystania z urządzeń przenośnych. Mamy nadzieję, że akcja #TerazCzasNaCzytanie zwróci rodziców uwagę na konieczność rozmowy i wspólnego czytania z dziećmi. Wierzymy, że bezpośredni komunikat skłoni ich do odłożenia urządzenia mobilnego i sięgnięcia wspólnie z dzieckiem po książkę. Jesteśmy zaszczyceni tytułem Partnera Strategicznego Akcji #TerazCzasNaCzytanie.” – mówi Aleksander Luchowski – co-CEO Selectivv.

Selectivv na co dzień specjalizuje się w działaniach marketingowych na urządzenia mobilne. Każdego dnia kampanie reklamowe Selectivv widzi na swoich smartfonach blisko 121 mln użytkowników w Europie Środkowo-Wschodniej, w tym blisko 20 mln w Polsce. Z rozwiązań Selectivv korzystają nie tylko firmy komercyjne, ale również administracja samorządowa, uczelnie wyższe i instytucje kultury.

Kampanię od strony komunikacyjnej obsługuje pro bono firma LoveBrands Relations.

Fundacja Powszechnego Czytania powstała jesienią 2018 i stawia sobie za cel zwiększenie poziomu czytelnictwa w Polsce poprzez namawianie rodzin do czytania i rozmowy z dziećmi.