Kim jest sieciowy pirat i czy wydawcy stoją w tej konfrontacji na straconej pozycji? Jak wykorzystać siłę #BookTok dla promocji książek? Czy to prawda, że młodzież wreszcie zaczęła czytać książki? Jak zminimalizować koszty jakie niesie dla wydawców i dystrybutorów cyfrowych publikacji wdrożenie dyrektywy o dostępności? Czy kryminały i romanse mogą nieść jakąkolwiek wartość poznawczą dla studentów politechniki? Jak technologie cyfrowe zmieniają komunikację naukową? Gdzie mieści się biblioteka marzeń? Jak wielozadaniowość bibliotek można przekuć w sukces marketingowy? I wreszcie – na czym polega słynna brytyjska kampania promująca czytelnictwo czyli „Drugie Boże Narodzenie”? To tylko kilka tematów, wokół których będą się toczyć dyskusje profesjonalistów w ramach kolejnej edycji BookForum – dorocznej konferencji online środowiska książki.
Zaplanowane na 12-14 grudnia wydarzenia skupiać się będą wokół potrzeb i zainteresowań wszystkich grup zawodowych ludzi książki – od bibliotekarzy, przez wydawców, na badaczach i publicystach specjalizujących się w tej tematyce kończąc. Do udziału w BookForum zaproszeni zostali przede wszystkim praktycy – od dyrektorów bibliotek i prezesów wydawnictw, po społeczników, analityków i szefów organizacji branżowych. Ludzie, którzy na co dzień mają do czynienia z wszechstronną tematyką paneli i dyskusji będą dzielić się z uczestnikami pasją i wiedzą.
Program konferencji oraz zapisy na odbywające się w formule transmisji on-line wydarzenia znaleźć można na stronie www.bookforum.pl
UWAGA! Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na wybrane wydarzenia.
Organizatorzy konferencji: Legimi, Literacka Technologie
Partnerzy konferencji: Polska Izba Książki, Lubimy czytać, Fundacja Powszechnego Czytania, Polski Związek Bibliotek, Lustro Biblioteki, eBIB, Biblioteka Analiz, Instytut Książki